halle
Hejsan
Jag undrar om jag också får komma o vara med eller måste man vara en CA-are?
Mvh Halle:I
JockeB
Sista anmälningsdag är alltså 5/4!! Och när ni anmäler er så skriv om ni vill sova i det boende jag kan fixa åt er!!
Och i år så kostar det 150:- att vara med, för dom slantarna får ni boende, mat, dricka och fika, och jäkligt trevligt umgänge;)
JockeB
Jag undrar om jag också får komma o vara med eller måste man vara en CA-are?
Mvh Halle:I
Hmm det är ju en träff för just oss som gillar o håller Central/Nord Amerikanska ciklider, det är ju liksom det träffen går ut på:D
MikeW
Hmm det är ju en träff för just oss som gillar o håller Central/Nord Amerikanska ciklider, det är ju liksom det träffen går ut på:D
Hej Jocke! Jag både gillar och håller CA så jag kommer gärna igen! Det var riktigt trevligt i fjol så det vill jag inte missa! Ni måste ju ha någon som är garanterat sist på tipsrundan... :I Sover gärna där du inkvarterar oss.
/ MickeW
algebrant
Om jag dyker upp blir det fight om sistaplatsen!;)
JockeB
Hej Jocke! Jag både gillar och håller CA så jag kommer gärna igen! Det var riktigt trevligt i fjol så det vill jag inte missa! Ni måste ju ha någon som är garanterat sist på tipsrundan... :I Sover gärna där du inkvarterar oss.
/ MickeW
Kul Micke:D Då har jag skrivit upp dig! Hehe jasså kom du sist? Kan du ju inte veta , det sas väl aldrig vad jag vet?:)
JockeB
Jaha här kommer en första uppdatering! Just nu är vi 10 st med mig, och om det är någon som kunde plocka upp Lutt på vägen!?
Och jag påminner igen att när ni anmäler er så måste jag veta om ni ska sova här!!!!!!!!!
Och SISTA datum för anmälan är den 5/4!!!
Och jag behöver veta SÄKERT att ni kommer senast det datumet, kanske duger alltså inte, har ni inte sagt säkert efter den 5/4 så tar jag det som att ni inte kommer!
Och som jag sa så är det ett självkostnadspris på 150:- i år, då ingår mat, dricka, logi och jäkligt trevligt sällskap;) Jag tjänar alltså inte en spänn på detta, bara minmerar mina kostnader lite;)
Väl mött Jocke:D
Wilhelm
Och som jag sa så är det ett självkostnadspris på 150:- i år, då ingår mat, dricka, logi och jäkligt trevligt sällskap;) Jag tjänar alltså inte en spänn på detta, bara minmerar mina kostnader lite;)
Pris utan logi?
JockeB
Lutt
Jaha här kommer en första uppdatering! Just nu är vi 10 st med mig, och om det är någon som kunde plocka upp Lutt på vägen!?
Och jag påminner igen att när ni anmäler er så måste jag veta om ni ska sova här!!!!!!!!!
Och SISTA datum för anmälan är den 5/4!!!
Och jag behöver veta SÄKERT att ni kommer senast det datumet, kanske duger alltså inte, har ni inte sagt säkert efter den 5/4 så tar jag det som att ni inte kommer!
Kan ju även ta bussen upp, är ju bara tre timmar bort. Är läget långt ifrån stationen?
JockeB
Kan ju även ta bussen upp, är ju bara tre timmar bort. Är läget långt ifrån stationen?
Tjaa det är väl ca 3-4 km eller så, men vet jag att du kommer med nån buss kan jag självklart hämta upp dig på stationen:D
JockeB
Var o kollade boendet idag och det finns madrass o kudde i sängarna, så en sovsäck eller så kan ju räcka.. Det finns 6 sängar i varje rum o det var visst 12 rum, så det bör ju inte bli några problem;) naturligtvis finns det dusch också.. Finns även kök o tv rum, om man vill utnyttja det:D
jinnarparen
Var o kollade boendet idag och det finns madrass o kudde i sängarna, så en sovsäck eller så kan ju räcka.. Det finns 6 sängar i varje rum o det var visst 12 rum, så det bör ju inte bli några problem;) naturligtvis finns det dusch också.. Finns även kök o tv rum, om man vill utnyttja det:D
hmm, vem vill titta på tv kl 3 på natten. För det var väl då vi kom fram till de gamla logementen där vi sov förra gången.
JockeB
hmm, vem vill titta på tv kl 3 på natten. För det var väl då vi kom fram till de gamla logementen där vi sov förra gången.
Hehe jaa inte vet jag vad ni har för vanor!?:D
JockeB
Jaha ja, då är det 4 veckor kvar till sista anmälningsdagen, inga fler som är sugna?
cichlids4fun
Jaha ja, då är det 4 veckor kvar till sista anmälningsdagen, inga fler som är sugna?
sugna finns ju men men ;)
JockeB
sugna finns ju men men ;)
Äsch va fan, skit i golfen:D
JockeB
Jaha, 4 dagar kvar till sista anmälan! Nu på söndag den 5/4 alltså!
Skulle vilja att ALLA som anmält sig o kommer att anmäla sig skickar ett mail till mig så fort som möjligt, då jag tänkte skicka ut en lista på lite importfisk! (Om ni är intresserade alltså) Ni som vill göra beställning på den kommer få vad som finns att beställa mailat till er. Tyvärr är det lite ont om tid, så jag behöver göra den beställningen SENAST tors den 9/4!!!!!!
JockeB
Jaha, för o förtydliga det här, så tänkte jag berätta att jag gör alltså inte något av detta för egen vinning!!!!! Jag tjänar inte 1 krona på detta!!!! Snarare tvärtom!! Jag gör det här för oss FÅ 8-12 pers som är intresserade av CA o som kommer till mig 1 ggn per år..
Ville bara förtydliga detta då jag har fått div anonyma mail o sms, som tror att jag bedriver någon form av vinstdrivande verksamhet, ni som tror detta är välkommna att besöka mig så kommer ni se att så är inte fallet. jag gör alltså detta enbart för oss få som vill ha annat än bara Zebraciklid eller Eldbuk i våra kar, då det inte kommer in nämnvärt med nya CA arter till detta landet!!!!!
PS: Skriv gärna erat namn o nummer när ni kontaktar mig, om ni undrar över något!!!! DS.
Med vänliga hälsningar Jocke!
Lutt
Ytterst tveksamt om jag kommer.