Jag kan hålla med dig om att det blir litet tjatigt med tidsintervalles diskussionerna...det var väl ungefär det jag försökte antyda med blinkningen till Janne??!
Hur ofta är ofta enligt dig då - i ett inrett akvarium. Inte var 14:e dag va? Jag tänker mig att en gång var 3-4 månad är absolut tillräckligt om vi talat inrett akvarium och filtermatta i hela! ena kortsidan.
Nej nu tycker jag att ni får ge er, jag har skrivit ett inlägg i denna tråden.
Och då frågade jag om ni gör rent era filtermattor och hur ofta ni gör det.
Sedan läser jag att ni tycker det är tjatigt och löjligt att diskutera hur ofta man gör rent filtermattorna.
Det verkar som det är så att,om man inte gör som ni alla andra här på forumet, plus att man har mage att skriva det också.
Ja då är man som en gammal grammofonskiva som har hakat upp sig, citat från en forumsvärd ett annat citat från en annan redaktör det är att man är löjlig och andra forumsdeltagare tycker att jag är tjatig.
Nej det känns inte speciellt roligt att läsa dom kommentarerna, vill ni att jag ska sluta skriva, så skriv det i så fall, jag tål att läsa det, men jag betackar mig för slag under bältet som en del håller på med här på ciklid.se.
Och som sagt var ni kanske slipper att skriva att jag ska sluta skriva, det kanske jag slutar med ändå, för jag tycker det är för många jasägare som hakar på kritiken mot mina inlägg.
Framförallt på dom här två sista trådarna på forumet