--------------------------------------------------------------------------------
Går i tankar att så småningom reda upp i soppan... har nu i 540L 3 socolofi, 3 golden, 5 flavus, 6 hongi, 7 venustus, 3 greishaki o 2 spreangare. I yngelkaren har ja 7 golden, 4 hongi super red (gula för tillfället... hehe) o 6 jacobfreibergi.
Skulle vilja ha lite ordning i det stora, då med malawis, helst så stora som går i ett 540L, helst där både hanen o honan har färg hela tiden.
Har lite funderingar på ett gäng saulosi.
Nån ob, eller marmelad cat ev...
helst inga fiskar som typ inte går att få tag på, o inga svindyra fiskar nu... de mesta pengarna går till blöjor nu för tiden tydligen... Dyraste firren ja har ä en karp, fast den sitter på vaden
nåra tankar o funderingar?
Jag hade gjort så här.
Jag hade sålt venustuna, greishakina,och sprengerin.
Sedan hade jag behållt golden och socoloffin och dina hongie plus flavusen.
Och även dina jakobfribergi och jag hade försökt att få tag i lite halvstora socoloffi och golden för att komplettera med.
Ja då kan din balja se bra sammansatt ut och skulle du vilja ha en mc så kan rekommendera trewawase red top, den är billig är lätt att få tag på. Det enda problemet med den baljan är att kanske golden blandar sig med hongin, men det ser du snart.Janne