Alexander Ylipää;769419OJ så det rann ut i sanden i sista perioden. Vi ville för mycket. Och Frölunda bara väntade in Luleå och svarade med riktigt bra kontringar. En mycket tung förlust. Nu har frölunda slagläge på oss då vi ligger nere på marken. Men än är det inte kört, finns en chans till att vi reser oss. Om än mycket liten chans...
AHH!
Ja tippade 4-2 till Frölunda i colluseum, eller hur Alexander.
Sedan så spädde Frölunda på med 5-1, ja vad heter arenan,:P.
Vi satt och kollade på matchen jag och Q, ja jag såg ju att första kedjan var på gång i frölunda, så jag säger till Q, Kallio kommer att avgöra, ja Kallio gör sitt första mål, han gör sitt andra, då säger jag till Q, kallio kommer att göra ett till, ja det blev så, fan är du synsk eller nåt säger Q.
Ja vilket fall mitt tips står kvar Luleå kommer att vinna nästa match, men tyvärr nästa match tar frölunda, sedan vinner frölunda på borta plan.
Och mitt skäl det är att framförallt förstakedjan med Niklas, Kallio och Jonsson börjar fungera, och som jag har skrivit förut vi har den bästa målvakten, bara han inte blir skadad.
Sedan dom andra matcherna så tippade jag att både Färjestad och Linköping skulle lätt gå vidare, men att Hv skulle få det lite besvärligare.
Ja det tipset står jag fortfarande för.Janne