cfakvarielagret Ett tips för alla som har bil med sig jag tror att alla får plats på våran tomt om man försöker parkera snyggt och väldigt nära varann. man kör enligt skyltar varutransport Fjärilshuset (ciklidstämman) kör försiktigt då det är parkvägar parkeringen är gratis (endast på vår tomt) hindra inte övrig trafik
cfakvarielagret En annan sak som kan vara bra är om man betalar före det går av stapeln är att man får personligt inträdesbiljett med sitt namn på. sedan är det dom som betalar först får komma in (plankare gör sig inte besvär då alla måste betala, det duger inte heller att stå på utsidan av dörren) privat tomtmark Hur många som kommer är det bara Gud som vet men han har lånat toaletten på dagarna CF gissar 310st+220st vad tror ni
cfakvarielagret Nu på Söndag är det sista chansen att vara med på någon av middagarna på Fredag samt den stora på Lördag boka senast i morgon
olaJ Ett tips för alla som har bil med sig jag tror att alla får plats på våran tomt om man försöker parkera snyggt och väldigt nära varann. man kör enligt skyltar varutransport Fjärilshuset (ciklidstämman) kör försiktigt då det är parkvägar parkeringen är gratis (endast på vår tomt) hindra inte övrig trafik TAGET! Toppen Christer...
Danne_K En annan sak som kan vara bra är om man betalar före det går av stapeln är att man får personligt inträdesbiljett med sitt namn på. sedan är det dom som betalar först får komma in (plankare gör sig inte besvär då alla måste betala, det duger inte heller att stå på utsidan av dörren) privat tomtmark Hur många som kommer är det bara Gud som vet men han har lånat toaletten på dagarna CF gissar 310st+220st vad tror ni hämtar man biljetten på akvarielagret, fjärillshuset eller?
cfakvarielagret hämtar man biljetten på akvarielagret, fjärillshuset eller? Tror att det bästa är att hämta ut biljetten på Fjärilshuset när det börjar men det kan gå någon dag tidigare på Akvarielagret
Byttorp jag och sambon kommer (tänker dock försöka få dottern på 11 månader att planka in utan att betala varken inträde eller middag på lördagen.... ;)
Prayerman jag och sambon kommer (tänker dock försöka få dottern på 11 månader att planka in utan att betala varken inträde eller middag på lördagen.... ;) Tycker det låter rimligt :-)
cfakvarielagret jag och sambon kommer (tänker dock försöka få dottern på 11 månader att planka in utan att betala varken inträde eller middag på lördagen.... ;) Det är helt okej men bara hon köper många lotter
cfakvarielagret Byttorp ta med dig ett par inramade Stuart Grant fond sponsor (tror att det går att sälja på Middagarna)
imported Hej! Hej! Varför inte ha Christer och Wilhelm som kockar vilken fisksoppa det blir ha ha ha ha ha ha ha ha /Ann-Mari
Byttorp Byttorp ta med dig ett par inramade Stuart Grant fond sponsor (tror att det går att sälja på Middagarna) bra ide, jag fixar det, o tar med. ;) tar med båda sorterna....
Byttorp Det är helt okej men bara hon köper många lotter hon har fått direktiv från farfar att bara köpa lotter i dyringlotteriet.
daniel_i_malmo Är grymt sugen på att komma iväg nu! Redan så här innan arrangemanget har börjat vill jag ge en eloge till arrangörerna för att de lyckas få till vad som med all sannolikhet kommer att bli en akvaristisk superhelg, och inte minst skapat en härligt förväntansfull stämning kring vad som komma ska!
PatrikMalmo daniel_i_malmö;771660Är grymt sugen på att komma iväg nu! Då är vi två... ses på fredag!! ;)
Tony Otroligt surt att inte vara med i år.. men då kan jag ju stoltsera med att ha missat tidernas bästa ciklidstämma ;)