nils42 Skadar kanske inte att först ha diskuterat igenom detta innan man sätter igång. Livet är fullt av kompromisser.
Lars-Andersson Den var bra. Jag vill härmed ta tillfället i akt och meddela att anledningen till att jag gjort mig av med nästan alla mina akvarier, och att jag av ciklider nu enbart har ett trettiotal Red Cap-yngel kvar, inte beror på "kärringen".
Slagskott Herre över sitt egna hus? hehe... Inga kar i sovrummet sa min tant, det kan jag leva med :)
Ola-Svensson Är det bara jag som tycker att det är otydligt vem som ville ha akvarium? Jag tycker att det verkar som om frun först ville ha akvarium, men sedan ändrade sig och ville ha en systemkamera?
slarvid Ola Är det bara jag som tycker att det är otydligt vem som ville ha akvarium? Jag tycker att det verkar som om frun först ville ha akvarium, men sedan ändrade sig och ville ha en systemkamera? det är väl som vanligt eller??? ;)
PatrikMalmo Ja, det ingår i det kvinnliga prejudikatet att kunna ändra sig på en sekund. (Sorry, alla töser, men det blir lite grabbigt här). Hilsen, P