Olorin Det ska du nog fråga den som ska köpa dem om. En del vill ha stora, några vill ha små, andra vill inte ens prata med dig kanske...
Per-B Det påverkar en aning vilken art man har yngel av också. Vissa arter blir inte ens fem centimeter. ;)
JockeB Per Det påverkar en aning vilken art man har yngel av också. Vissa arter blir inte ens fem centimeter. ;) Hehe det har du så rätt i, men nu var det ju Central Amerikanska ciklider han skrev i o dom flesta av dom blir större än 5cm;)
Per-B Hehe det har du så rätt i, men nu var det ju Central Amerikanska ciklider han skrev i o dom flesta av dom blir större än 5cm;) Jo, dessutom lekte jag detektiv och funderade ut att det handlade om Salvini. :)
JockeB Per Jo, dessutom lekte jag detektiv och funderade ut att det handlade om Salvini. :) Hehe se där, inte illa:D ja men då är ju 5 cm bra av mig då;)
Per-B Klart det är bra av dig. Jag försöker bara ge lite tips om faktabeskrivning till trådskaparen utan att pekpinnen ska synas alltför tydligt. ;)
JockeB Per Klart det är bra av dig. Jag försöker bara ge lite tips om faktabeskrivning till trådskaparen utan att pekpinnen ska synas alltför tydligt. ;) Ja fakta är bra:D Och fakta ÄR att det (nästan) inte finns nån som vill ha CA under 5 cm;) Vad du pratar om för pekpinne vet jag inte måste vara din egen!?;)
Andersson87 Per Jo, dessutom lekte jag detektiv och funderade ut att det handlade om Salvini. :) ja de stämmer att de är salvini men oxå även nicaraguensis