http://www.blocket.se/vastmanland/Akvarium_1440_720_rovfiskar_och_pumpar_39415142.htm?ca=5&w=2&last=1 tycker jag ser ut som en skaplig affär. kanske jag har fel, men släng med ytterfiltren så är det ju sålt inom 24 timmar eller? MVH / Pontus
Mitt gammla ! Och det är enligt mig bra pris (vet ju vad jag betalat för allt ) är en kompis som köpt det av mig ! Vet att det går att få bra pris om man tar allt ! Visst blir det sålt inom 24h med ytterfiltrena (vad brukar folk ta för fx5/2080 om man bara köper dom )
Följer med mycket som inte är med i annonsen (luftpumpar / riktigt grymma rötter som är köpta efter bilden är tagen -svårt uppskatta vikt på dom men rejäla grejer mm,mm ) allt utom lysramperna inte äldre än 2år (dom ombyggda till t5 ).
Jag har sagt att han är dum som säljer för detta pris (är man ute efter ett sånt här akvarium kan man kolla vad det går på nytt )
Nu är jag kanske inte objektiv då jag själv åkt land och rike för att få tag i dessa fiskar och vet vad allt kostat :) (sålde det pga övergång till saltkar )