Tony Tjo! Sitter just på på sheraton i sthlm och laddar för morgondagens metallica-spelning. Om ett tag bär det iväg till Anchor för lite metallica-covers, så frågan är: Finns det fler ciklidnördar som är i krokarna som kan tänkas dyka upp? <:o)
Niklas-Olsson Finns det fler ciklidnördar som är i krokarna som kan tänkas dyka upp? <:o)Tyvärr icke men ha d sköj å ta´t lugnt! :)
cichlids4fun Tjo! Sitter just på på sheraton i sthlm och laddar för morgondagens metallica-spelning. Om ett tag bär det iväg till Anchor för lite metallica-covers, så frågan är: Finns det fler ciklidnördar som är i krokarna som kan tänkas dyka upp? <:o) blir på hultsfred istället ;) iof ska jag till el stockholmo i morrn men biljett saknas....
Tony Niklas Hur var nu konserten då Tony? Helt ok tycker jag. Jag ger dem tre starka ciklider av fem i betyg, för de gav inte något utöver det man kan förvänta sig.
Niklas-Olsson Tur du inte hade biljett till söndan...även om dom kommer tillbaka för en spelning är det ju svårt att få tillbaka utlägg för hotell å resa m.m