Kvittens
Vi har tagit emot dina uppdrag och kommer att utföra dem.
Mottagare/ Nordiska ciklidsällskapet
text på kontoutdrag
Till konto 698168-2
Datum 2008-12-12
OCR-nummer/
meddelande/bank Kristina sperling
Belopp 295,00
-------------------------
När jag anmälde mig som medlem till NCS i december skulle nya medlemmar som anmälde sig innan årsskiftet få 2009 års almanacka, samt tidigare ciklidblad som givits ut under året -08
Nu är jag inte så petig med de gamla tidningarna, men almanackan hade varit kul att få...åtminstone om den kommit i början på året...:-|
Att medlemskorten lyser med sin frånvaro - det däremot är botten. :(!
(Nu har jag & sambon kunnat ta del av rabatterna ändå, tack vare att Christer (Akvarielagret) vetat om att vi blivit medlemmar. Hyvens kille ;)
Men till övriga som saknar medlemskort/medlemsnummer - prova att ta kontakt med:Magnus.Mattiasson@anxious.se. Han är medlemsansvarig och svarade omgående då jag kontaktade honom i december.
Kanske han åtminstone kan ge er medlemsnumret så ni - om så önskar - kan lägga in bilder på forumet.
Mvh. Kicki
Tjenare, vår FD. styrelsemedlem Stefan Larsénn har IDAG skickat mig ett utkast på medlemskort (något som skulle varit gjort för xx antal månader sedan). Nu är dom på väg till tryck och bör således vara ute hos medlemmarna strax därefter. Jag har skickat frågan om när vi kan ha dom tryckta och klara så jag ber att få återkomma innan jag åter "lovar" ett datum.
Men visst jag är den förste att stämma in i kören över missnöjda medlemmar över att kortet är försenat intill absurdum. Inför 2010 så får vi se över om det är ett utskick som det som varit dom sista åren som vi skall fortsätta med Det finns lite olika tankar och det kan ju vara skoj att höra vad ni andra tycker om dom istället.
1. Vi skipppar fysiska kort och skickar istället en lista med namn och ort till alla rabattbutiker - då kan man ta med sig sin legitimation och vips så gäller rabatten. (och därmed tjänar vi dessutom in 10-15 tusen kronor för tryck och utskick osv..)
2. Vi skickar ut ett "lite finare" kort och sedan skickar vi bara ut en klisterlapp för varje år som man får klistra på själv.
3. Vi skapar ett dynamiskt medlemskort som finns att ladda ner på varje
medlems sida här på ciklid.se. (missar visserligen dom som inte håller till på internet och det är ju fortfarande en del....)
4. Ditt förslag här....