Lamer Mina troffar beter sig underligt innan jag matade dom så var dom normala, sen efter ett tag så står dom och flämtar vid ytan. jag har eget foder som jag gör i form av ärtor(70%)räkor (30%) samma som vanligt, vatten byte gjorde jag i går.
imported Mina troffar beter sig underligt innan jag matade dom så var dom normala, sen efter ett tag så står dom och flämtar vid ytan. jag har eget foder som jag gör i form av ärtor(70%)räkor (30%) samma som vanligt, vatten byte gjorde jag i går. Låter som du har dålig syresättning, möjligtvis i kombination med övermatning.
Lamer Låter som du har dålig syresättning, möjligtvis i kombination med övermatning. Vad ska jag göra åt det har ej vart problem innan. men kan vara övermatning.
imported Vad ska jag göra åt det har ej vart problem innan. men kan vara övermatning. Se till att ytan rör sig, kanske genom att rengöra pumpen
Lamer Se till att ytan rör sig, kanske genom att rengöra pumpen Tack för hjälpen, nu är dom sig själva igen drog på mer lufttillförsel