Till de som undrar är Flower Horn en korsning mellan synspilum och trimaculatum!
Jag e ochså för "naturformerna" men jag har hållit på så länge och man jagar ju alltid nya cikliderfarenheter (hållit på med stora Syd-centraler aktivt i snart 10-12 år!)å registret börjar ta slut ,men jag håller med att orginallitet är bra inom hobbyn så inte alla bablar om samma sak (tänkte på förslaget med madagskar). Men jag håller med era synpunkter om att hålla hobbyn så "ren" som möjligt!
-Har som vissa förstått försökt att hålla de stora arterna i tron på att jag var hyffsat ensam (och kanske kunde glänsa lite granna :) )
//Kjell

Jag ska fara norrut till veckan för att hämta mitt nya akv. till en kille som håller massa Syd och Centraler och tänkte ta lite bilder, skulle det vara intressant med en dokumentation om att pejla utbudet där i en artikel + en följande artikel om uppsätning av ett 1125l akv. med stora Centraler (om du kom ihåg har jag frågat för ett par år sen men jag har varit i ide ett tag.... men nu e jag sugen på och skriva igen!)?
Ajja hade bra!