> Säg vad du tycker är starkt ??
Jag tycker att fefferoni är för starkt. Visserligen går det att svälja dem hela, men att tugga på dem och gnida runt dem på läppar osv bränner och svider helt i onödan vilket jag inte tycker om. Vanlig gul paprika tycker jag är godare. ;)
Att någon frivilligt, utan stora pengabelopp i ersättning och utan dödshot etc, väljer att äta sådan superstark mat som du gjorde i videon är för mig en fascinerande konstighet. Ungefär som en person som väljer att frivilligt gå in i en boxningsring och slåss med en främmande person utan att ha något otalt med personen ifråga.
Rå vitlök tycker jag också är starkt, men det är inte enbart styrkan i sig som jag inte tycker om, det är för att jag mår dåligt dagen efteråt om jag ätit rå vitlök, hur illa det blir beror på mängden jag ätit. Väl tillagad är det inte några sådana problem med löken, men smaken försvinner/ändras givetvis samtidigt. Istället för rå vitlök väljer jag heldre t.ex. rå gräslök, räddisor, rättika etc som jag inte får några sådana problem av och som jag tycker är betydligt godare.
> fortfarande för starkt blanda sötsur sås
Nej, usch, jag tycker inte om sötsur sås, känns som magsårsframkallare.
> Drick lassi ej vatten men med måtta annars blir du mätt
Har inte testat lassi. Jag fick slå upp ordet på google. Lyckligtvis hade det inget med hundar att göra.
http://odla.nu/forums/lofiversion/index.php/t36799.html
>blanda yogurt i matem
Tyvärr, jag tål inte yoghurt. Jag tålde det tidigare och åt/drack youghurt nästan dagligen under ett par år, men helt plötsligt tålde jag det inte längre. Numera väljer jag oftast a-fil till sådant som jag under ett tag använde yoghurt till.
> ät bröd
OK.
> Öl o vin visst före o efter
Nix, jag dricker inte alkohol.