Kjell Jag hade faktiskt uppe just denna skrift på styrelsemötet i NCS förra hösten utan att det blev någon som helst respons.
Att djurens rätt vill förbjuda vildfångad fisk och helst all hållning av husdjur är ingen hemlighet direkt och att ödsla tid på denna rapport under styrelsemötet hade varit idiotiskt då du kom med bra mycket viktigare information.
Nu råkade jag snubbla över rapporten igen när jag gick in på SARFs sida och tyckte att det kunde man kanske informera medlemmarna om, särskilt då delar av den inte är slöseri med ens tid att läsa.
Kjell, måste allting alltid handla om dig? För det är det du är tjurig över eller? Att jag inte gör som du vill? Jag har svårt att tolka det annorlunda då du lyckats häva ur dig den värsta förolämpning någon lyckats häva ur sig till mig på forumet (Mein Kampf-grejen).
Jag har inte tid att sätta mig och skriva denna vitbok du kräver och jag är dessutom fel person. Jag skulle aldrig vinkla den som du vill utan vara objektiv och ta upp problem med akvariefiskhållning.