Olorin Som väl många känner till så ska jag lägga av, men det vill inte mina Apistogrammoides veta av. En av honorna har så fint lagt ägg i en liten håla i en rot som jag slängde i karet igår. Jaha... man får väl ha kvar några fiskar ett tag till i tvättstugan:)
LN Låter som en smart ide. Låt hobbyn gå på sparlåga över sommaren så kanske du får suget åter frammåt hösten/vintern o då är det bra om man inte krängt av alltihop utan får lite automatstart så att säga. Genom att man har en fungerande balja igång med fungerande biologi som man kan ympa över till nytt kar o vips är man på spåret igen.
Olorin Låter som en smart ide. Låt hobbyn gå på sparlåga över sommaren så kanske du får suget åter frammåt hösten/vintern o då är det bra om man inte krängt av alltihop utan får lite automatstart så att säga. Genom att man har en fungerande balja igång med fungerande biologi som man kan ympa över till nytt kar o vips är man på spåret igen. Ska hobbyn kunna expandera från två små kar så krävs ett nytt hus dessvärre för inget kommer in i något rum utanför tvättstugan.
tege Ska hobbyn kunna expandera från två små kar så krävs ett nytt hus dessvärre för inget kommer in i något rum utanför tvättstugan. Går det inte att bygga större tvättstuga? tvättstuga med relax och allt vad det nu heter.:D
Olorin Går det inte att bygga större tvättstuga? tvättstuga med relax och allt vad det nu heter.:D Nä, då får vi låna ett rum av grannen tror jag.
Olorin Är det något problem? Ja, det skulle nog bli svårt "Hörrö kan vi få knacka hål i teglet och bygga in ett rum i ert hus?".
Ola-Svensson Ja, det skulle nog bli svårt "Hörrö kan vi få knacka hål i teglet och bygga in ett rum i ert hus?".Skadar inte att fråga ;)