Markie Men jag vill ha fjärilar men dom verkar vara så känsliga. Så känsliga har inte jag uppfattat dom som. Sköter man bara sina vattenbyten och håller lite koll på värdena så tror jag nog det ska gå bra.
Sebastian Så känsliga har inte jag uppfattat dom som. Sköter man bara sina vattenbyten och håller lite koll på värdena så tror jag nog det ska gå bra. Okej men jag tror om jag ska ha nån fjäril så blir det nog boliviansk fjärils ciklid den verkar inte vara så känslig.
Sebastian jag såg en bild på zoonen där var det en som hade två Satanoperca jurupari i ett 180 liters kar.
Orppo Scalarer+ett gäng Sorgmanteltetra,Dessa kan matcha bra i färg. Svartvit,med mycket växter och rötter på rätt plats. Sorgmanteltetra kanske är för nybörjare,men är ej att förakta. mycket snygga,en klassiker är ju ändå en klassiker.Lyckas du få dem att stimma,med hjälp av Scalarerna,så är det en fröjd för ögat! Håll dig till 2 Arter i ett 180-Liters.
Sebastian Scalarer+ett gäng Sorgmanteltetra,Dessa kan matcha bra i färg. Svartvit,med mycket växter och rötter på rätt plats. Sorgmanteltetra kanske är för nybörjare,men är ej att förakta. mycket snygga,en klassiker är ju ändå en klassiker.Lyckas du få dem att stimma,med hjälp av Scalarerna,så är det en fröjd för ögat! Håll dig till 2 Arter i ett 180-Liters. Okej jag vill ha ett skalar par och två dvärg ciklid arter och nån tetra bilder kommer till helgen ska bara köpa lite växter:D
Sebastian Här kommer lite bilder på karet och dom första invånarna:D Det är tre Flaggciklider ock jag undrar vad det är för kön på dom?