Cronan Kul o många vackra bildet! Vad är det för firre den svarta med vit på fenorna? Grymt fin firre Tack kul att bilderna uppskatas. Firren är en Ps.Acei "Ngara" eftersom jag själv gillar svarta fiskar så är han lite av en favorit här hema.
Cronan Jap verkligen vackra bilder och trevlig lokal du har också! Tack igen DaRe lokal vet jag inte om jag vill kalla det snarare en liten skamvrå men bätre än inget.
Cronan Fortsätter trötta ut er med lite bilder de flesta har jag vissat tidigare men det var ett tag sen petrochromisarna fick vara med på bild. Först lite bilder på några av hanarna sen två på honorna som också börjar vissa upp lite färg.
Cronan Tackar har varit dålig på att lägg in bilder på forumet på sistone så jag fick ta igen det nu.
roedkft Kan du inte bjuda på en bild på akvarierummet också? Det här är definitivt en av de högt rankade dregel-trådarna här på forumet
Cronan Tackar alltid roligt när man kan skapa ha begär hos någon annan;). En bild kan jag försöka bjuda på. Dock är det inte det lättaste rummet att ta en bild på. Rummet skulle varit den dubbla storleken för att få plats med allt man vill ha. Men ska göra mitt bästa för att få en ok bild på rummet i morgon. Har hålt på att flytta fisk och montera in nya filter sen klockan 14.00 och blev precis klar så nu får det räcka med fisk för i dag:)
Erik-Osterlund Ser ut som att det kommer sluta som "Projekt en världsdel"... :) nu ska vi inte va såna, han har ju diskus i en av burkarna!
Cronan Kan hända att det kommer simma centralare i ett kar igen. Men som Kajjan skrev för ett tag sen rubriken är vad man kallar falskmarknadsföring. Skulle egentligen vilja inreda karen med snyggare stenformationer och dolda grotter. Men blir för jobbigt när jag ska fånga upp honor och tömma dom. Så jag håller karen ganska sparsamt inreda. Det är väl bara SA-karet som jag lagt ner lite tid på iaf.
roedkft Kan hända att det kommer simma centralare i ett kar igen. ..."Projekt tre världsdelar". Det tar sig:D Skämt åsido tycker jag iaf att akvarierummet är riktigt schysst!