ChristianAlfredsson Det var verkligen en skönhet. Blev riktigt sugna på Lunangwa south. Fräckt med röda pricken.
ChristianAlfredsson Jag har fått in mer foton Tropheus moorii, Musanga är en riktig skönhet. Högt uppe på min önskelista.
doohan Är Christian Jag har fått in mer foton Tropheus moorii, Musanga är en riktig skönhet. Högt uppe på min önskelista. det Johans musanga du fått bilder på? Dom är extremt snygga :) Står högt på min änskalista också, tillsammans med Nkonde och Ilangi
ChristianAlfredsson N'konde var ganska lik. Jag har dessutom fått bilder från Tanganyikasjön från Carl. Några bilder är sjukt bra, där man verkligen ser biotopen.
ChristianAlfredsson det Johans musanga du fått bilder på? Dom är extremt snygga :) Står högt på min änskalista också, tillsammans med Nkonde och Ilangi Jag fick bilden av Stiffe så jag vet faktiskt inte. Jag vet däremot att den var supersnygg.
doohan Vet Christian Jag fick bilden av Stiffe så jag vet faktiskt inte. Jag vet däremot att den var supersnygg. att Stiffe har eller har haft Nkonde. Han är en grymt duktig fotograf med snygga troffar.
ChristianAlfredsson Stiffe hjälper mig med att korrekturläsa och se till att alla sorter är rätt. Är det någon annan som har bra koll på Tropheus får ni gärna maila mig. Jag skickar då en pdf med bilderna som kan korrekturläsas.
rent-vatten Finns det foto på tropheus blue rainbow? Hiitade dessa på nätet och blev genast förälskad.
doohan Är rent Finns det foto på tropheus blue rainbow? Hiitade dessa på nätet och blev genast förälskad.[/QUOTE det inte Chaitika som kallas blå regnbåge?
rent-vatten Finns det foto på tropheus blue rainbow? Hiitade dessa på nätet och blev genast förälskad.[/QUOTE det inte Chaitika som kallas blå regnbåge?[/QUOTE Det verkar så,ser jag?
ChristianAlfredsson Ni grymma troffefotografer. Gör ert bästa! Vad säger ni om att ha med bra bilder på 4 eftertraktade troffar - Golden Kiriza - Golden Kalambo - Musanga eller Ilangi + självklart en dubbe? Vi smakar in den på ett av Carls undervattenfoton i sjön och det blir grymmast! Som vanligt får ni hjälpa mig! Ställ in högsta upplösningen på kameran och bli förevigade!
Johan-F Christian Ni grymma troffefotografer. Gör ert bästa! Vad säger ni om att ha med bra bilder på 4 eftertraktade troffar - Golden Kiriza - Golden Kalambo - Musanga eller Ilangi + självklart en dubbe? Vi smakar in den på ett av Carls undervattenfoton i sjön och det blir grymmast! Som vanligt får ni hjälpa mig! Ställ in högsta upplösningen på kameran och bli förevigade! Utmaningen är jag med på:D. Kommer att göra mitt bästa på G. Kiriza, Musanga och Ilangin. /Johan