Jodå personlighet har han så det blir över. Skulle håva bort lite flytt växter i går han attackerade håven och skvätte ner mig så det såg ut som någon hält en 1l vatten över mig. Kan bara tacka dig för att du fick mig intresserad av jaggor med den här tråden. Enda nackdelen med paret är att hanen är så jäkla tuff mot allt som kommer ner i karet inklusive andra fiskar så dom får gå själva. Hade från början planerat att dom skulle gå i ett 720l kar med någon annan stor CA-ciklid som fullvuxna. Men dom kommer istället få ett 540l för sig själva. Hade dock önskat att hanen hade accepterat malar men inte ens dom får vara i karet och dom skitar ner rätt rejält ner dom käkar:)
Jasså han är så pass aggro, det är coolt ju, i vanliga fall är de ju rätt lugna så det är skoj då någon sticker ut så där. Du borde namnge honom :)
Min är bara lite bitsk mot en liten trimac som går i karet nu, i övrigt är han superlugn. Han har som sagt små påffar som släptåg just nu, det säger väl allt ;)
Det var lite skoj igår däremot då jag la i en ny stor rot i karet och jaggan började gnaga, slita och knuffa i roten som om han blev sur på min placering :D