pleco Kul tråd Christer och snygga bilder .....även dom med mankini :D ,jag måste erkänna att jag läste rubriken snabbt "Trött på damen" !!! ;)
cfakvarielagret Kul tråd Christer och snygga bilder .....även dom med mankini :D ,jag måste erkänna att jag läste rubriken snabbt "Trött på damen" !!! ;) Klart man är trött på damen när vi har haft hängmattor mot varann :I
pleco Klart man är trött på damen när vi har haft hängmattor mot varann :I Synd att du inte hade mankini på dig då :)
joe Hej igen Christer - tack för senast! Är nu strax på hemväg mot framsidan! Keep up the good work - och du - en liten gnutta konstbevattning skadar inte :) :)
Tougaye Så här såg dammen ut när den var färsk förra gången vad är det för lampor under bron?..något för dammen eller bara snyggt??*-)
cfakvarielagret vad är det för lampor under bron?..något för dammen eller bara snyggt??*-) T5 lysrör trasiga sedan länge
cfakvarielagret Det är också viktigt att man spränger säker o har ett långt snöre kanske 3m är i kortaste laget ser ni altanen i bakgrunden.........det var där vi fick hämta stenen
cfakvarielagret Vad hände när vi gjöt poolen när betongbilen hade konstiga ljud som skrämde bort våran grannes Lunnehund i ett dygn innan polisen fick tag i den.
cfakvarielagret Ibland lånar jag stora leksker tror ni inte att en annan granne skulle ner på våran gata o vägrade köra runt kvarteret, han tröttnade efter 15minuter
cfakvarielagret O jävlar vad den kan lyfta vi knuffade bort våran friggebod till en annan granne 35m bort den lyfte kranbilen tillbaka.
JockeB Hehehe härlig tråd Christer, sånt som gör att jag "hänger" på forumet bla! Tänk om man hade sånna grannar;)
cfakvarielagret Sedan köpte jag en helmysig lykta som ger ca 30cm höga lågor jättetrevlig. men vi fick besök av ett par grannar som trodde att vi hade en brand på altanen.