cfakvarielagret går det nån fisk i din damm nu? har du dom inne under vintern? Det är ju det som är poängen att aldrig ta in dom, jag gillar att titta på fiskarna från fönstret på vintern, det var en isskorpa kanske en månad förra året.
Decimus sant, så vad har du för firrar där i nu`? karp/koi? hitta de du dom dära små stim levande firrarna, kommer du ha i dom?
cfakvarielagret sant, så vad har du för firrar där i nu`? karp/koi? hitta de du dom dära små stim levande firrarna, kommer du ha i dom? albino Stör Guldid Koi Solabborre Paddor
cfakvarielagret sant, så vad har du för firrar där i nu`? karp/koi? hitta de du dom dära små stim levande firrarna, kommer du ha i dom? Notropis chrosomus om jag får tag i dessa ska jag prova dom.
Decimus okok, ser kanon fint ut iaf! och du, bilder kan man aldrig få för lite av :D keep up the good work!
cfakvarielagret Nu har vi två papegojungar o dom växer. Den stora ungen kommer att bli blå den lilla är blyg
cfakvarielagret Det kommer bilder när min fru har fixat lite i trädgården Palmerna.........säg så här hoppet är inte ute
cfakvarielagret Palmerna visst det är jättekul med två fallos i trädgården det skiter jag i ska köpa ännu större palmer nästa år