Magnus-m Tack alla :) Tyvärr har jag numera bara 1 st blue giant köpte 2 för ca 1 vecka sen men en var sjuk och en har lite matvägran så jag kämpar på och hoppas. Överlever den skaffar jag fler
shreek ja det kommer fler i ett annat inlägg. ser ju ut som en vanlig Macrognathus gren/yellow är det dem som kom från kambo ikola ? i så fall är jag inte såå imponerad:^)
shreek blir det inte bättre en så då fortsätter jag med salt ett tag till ;) :D förövrigt BRA BILD :P
shreek synd att petta är bannad annars hade han ju kunnat skriva exakt vilken fångst plats det var och exat hur många han tagitkål på ;) :)
doohan Den synd att petta är bannad annars hade han ju kunnat skriva exakt vilken fångst plats det var och exat hur många han tagitkål på ;) :) var bra :)
doohan Såg Blev sugen på att Skaffa trewavasae efter att ha varit o kikat på Pontus fiskar idag. En ovanligt snygg petrochromis måste jag erkänna :)
doohan Undrar Magnus 1820 liters petrokar med Rockzolid riverstone moduler om du limmat dit alla modulerna efter något du sett eller har du provat dig fram innan du monterade dem? Snyggt blev det i allafall :)
Norrland Magnus 1820 liters petrokar med Rockzolid riverstone moduler Nu börjar det likna något Magnus. Gillar denna inredning när bakrutan är fri från bråte - samt när stenen ligger strött över botten. Fisken gillar den mörkaste delen av akvariet? Eller är dom precis i släppta? Grymt om du kör någon diod pa kvällen sa du får solkatter på stenen innan dom Zzz. Ska bli kul o se hur algerna lägger sista finishen i detta akvarium. Kör du nagon wave maker i detta akvarium?