doohan Ja kan nog varit några fler, jag hade 17 men en strök med. Anton brukar köpa rejält han när han bestämt sig :)
Magnus-m Hade 16+16 av denna snygga men lätt elaka petrochromis då :) Ja är små arga jagar tom mina blue giant än så länge :(!
specmats hittade härliga bilder på släktingen Simochromis Diagrama, :) http://www.cichlidae.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=9596 Verkligen en snygg art.
pontus jo dom är fina men , om det finns fiskar som är onda av naturen så är det simochromis!!! mvh / Pontus
specmats ok hehe de kanske är tanganyikas motsvarighet till malawisjöns Genyochromis mento då.., har för mej att ja såg simochromis på leasing för ett tag sen
shreek simochromis är en smågrinig och lätt lekt firre som går utmärkt ihopp med petrochromis .Det är min erfarenhet och rekomenderas starkt till den som gillar lite action
deelay simochromis är en smågrinig och lätt lekt firre som går utmärkt ihopp med petrochromis .Det är min erfarenhet och rekomenderas starkt till den som gillar lite action Plus att tycker man att man har fiskar med för mycket fjäll o fenor så e den grymt bra =)
Cronan Försökte ta några bilder på mina moshi samt polyodon men moshina hade fullt upp med att bråka och leka karet runt på kortast tid så efter 20min gav jag upp. Blev dock några bilder på polydonen. 30721 30722
Magnus-m Så här kan det gå när en 29cm blå gigant hane tröttnat på en 23 cm hane. Han har tuggat bort halva ryggraden.
doohan Det Magnus Så här kan det gå när en 29cm blå gigant hane tröttnat på en 23 cm hane. Han har tuggat bort halva ryggraden. ser ut som en dyr måltid det. Ett bett räckte!
Magnus-m ser ut som en dyr måltid det. Ett bett räckte! Ja tyvärr så blev det dyrare än en big mac :(
HaE Magnus Så här kan det gå när en 29cm blå gigant hane tröttnat på en 23 cm hane. Han har tuggat bort halva ryggraden. Hoppsan, den firren skulle jag inte vilja handmata.