maltandis grymma!!!! Hej din saltvattensnörd, suger det i Petristarmen igen, har bara kvar 9 av de på videon. Sålde de odlade och behöll bara 2+7 VF Hade inte du oxå Ikola?
Johan-F Funderar på att köpa Petrochromis trewavasae Hur många bör man köpa ? Hur stort kar och vilket sällskap?
deelay Jag tycker 12 st är ett bra antal, jag vet att det funkar med 6st för Niclas i Ludvika så det kanske skulle fungera för dig... börja med 6, funkar det inte så fyll på med flera.
deelay grymma!!!! Du får ändra ditt nick till shreekina nu när du mest hänger på damavdelningar =) I övrigt håller jag med, skitsnygga!
shreek Du får ändra ditt nick till shreekina nu när du mest hänger på damavdelningar =) I övrigt håller jag med, skitsnygga! Hehe ja vad säger man . Pettrisar e ju för billigt måste ju göra av med alla pengar innan dem börjar sammla damm ;):D
shreek Hej din saltvattensnörd, suger det i Petristarmen igen, har bara kvar 9 av de på videon. Sålde de odlade och behöll bara 2+7 VF Hade inte du oxå Ikola? tror att dem odlade du hade var yngel från mig som jag först sålde till cheddo.
maltandis tror att dem odlade du hade var yngel från mig som jag först sålde till cheddo. Ja det stämmer, de vilda var lite snyggare (läs gulare) så jag behöll bara dom. /J
maltandis Petrochromis Polyodon Chinga Simmar just nu hemma hos fotografen Stefan "Stiffe" Sjöberg i Malmö. Passar på att tacka Carsten för alla fina fiskar som snart ska flytta upp till Södertälje :-) foto: Stefan Sjöberg
zeke66 Simmar just nu hemma hos fotografen Stefan "Stiffe" Sjöberg i Malmö. Passar på att tacka Carsten för alla fina fiskar som snart ska flytta upp till Södertälje :-) foto: Stefan Sjöberg Mycket fina fiskar. Men mina som simmar där är steget värre ;)
maltandis Det säger/skriver du bara för att du bara har yngelakvarium :) Jag får ju lika många fiskar som du. Petrochromis polyodon Chinga, Petrochromis sp kasumbe orange och Petrochromis machrognatus Mtoto. De är fortfarande yngel, så mer färg kommer så småningom :) foton: Stefan Sjöberg
DaRe Simmar just nu hemma hos fotografen Stefan "Stiffe" Sjöberg i Malmö. Passar på att tacka Carsten för alla fina fiskar som snart ska flytta upp till Södertälje :-) foto: Stefan Sjöberg Chinga är det en fångstplats?
Magnus-m Fina fiskar! Dom ser lovande ut Jocke, lycka till och ska bli kul och se när dom kommer till ditt stora kar och blommar ut. Nyfiken och se hur grön mtoton blir som vuxen. Men kul att dina moshi fått massa kompisar. Skulle du ha alla eller hur många ska du ha?
zeke66 Det säger/skriver du bara för att du bara har yngelakvarium :) Jag får ju lika många fiskar som du. Petrochromis polyodon Chinga, Petrochromis sp kasumbe orange och Petrochromis machrognatus Mtoto. De är fortfarande yngel, så mer färg kommer så småningom :) Ha ha Show off :D