Magnus-m grymt tjusiga kar mangnus, är dom dyra dom rocksolid modulerna? och finns det någon GA i sverige ?eller bara danmark ? MVH / Pontus Hej Tackar Pontus. Ca samma pris som BTN med tanke på valutaskillnaden.
Magnus-m Tackar . Just nu går mina moshi i 310l kar och polyodon går i ett 540l kar. Min tanke är att stoppa ner dom i ett 720l så fort dom vuxit till sig. Skulle gissa på att moshina är c.a 4cm och polyodon mellan 7-12cm. Kommer att införskaffa red bulu point så småning om. Dom kommer jag nog köra ihop med troffar men vi får se. Ditt kar blev grymt snyggt Magnus. Får komma över en dag och titta på det live. Du är välkommen
StefanL Snygga firrar Magnus! Verkligen kul att se dina nya firrar i aktion. Bra storlek på dom också...
Magnus-m Tack alla :) Tyvärr har jag numera bara 1 st blue giant köpte 2 för ca 1 vecka sen men en var sjuk och en har lite matvägran så jag kämpar på och hoppas. Överlever den skaffar jag fler
shreek ja det kommer fler i ett annat inlägg. ser ju ut som en vanlig Macrognathus gren/yellow är det dem som kom från kambo ikola ? i så fall är jag inte såå imponerad:^)
shreek blir det inte bättre en så då fortsätter jag med salt ett tag till ;) :D förövrigt BRA BILD :P