du får snart ansvaret :D och ta dessa men vi ska se till att du har 25 st stora petrosar i samma burk minimum
ska bli en härlig burk att ha dom i jag gillar måtten 90 djup
vi tar en resa till danmark i denna månad ;)
och köper in lite härliga vf stora petrosar
men som sagt var jag har aldrig hållt blue giant så det kan mycket väl bli så att ledar hanen slaktar ett helt akvarium till slut
men det är inget att skämas för i så fall för ingen har tidigare lyckats hehe
1 hane kvar e ju ingen merit direkt :P
men utmaningen blir ju intressant tänk om det lyckas :))
vi har en bra utgångs punkt med dessa polyodon som e 30 cm och inte så mesiga samt texas kipili det är tuffa fiskar och passar nog att ha tillsamans med giant som slag påsar
jag har bestämt mig för att ta alla som karsten har så det blir 9 st totalt av giant
så 4 giant får du ta +7 polyodon +6 texas kepili +5 yellow mtoto är 22 st kanske vi tar några stora moshi också när vi ändå är där :)) 6 st då har vi 28 det blir bra tror jag efter som yellow mtoto inte har sizen ännu
men jag tror det blir svårt att få moshina att färga ut med giant tittar du på videon så har dom tappat all färg när dom går i samma akvarium som giant dom har inte så mycket att sägga till om heheh
funkar inte det tar vi 10 st texas red fin ubwari från mig dom står pall sen är vi hemma hoppas jag :))
Kanon Peter, men du får vara lite försiktig vad du skriver här på forumet, ja menar det kostar ruskigt mycket pengar att köpa in dom grejerna.
Du vet den svenska avundsjukan är inte att leka med.
Men jag bara säger hoppas att du lyckas med dina bluegiant att överleva, kanske till och med att leka.Ja du lyckades ju med bulupointen, så jag tror att du löser även detta:D.Janne