Ja
En lärolik tråd detta, det bästa med tråden är att Peter delar med sig av sina erfarenheter hur det är att hålla pettrisar, kanon Peter.
Det tragiska med tråden är att hur folk kan sjunka så lågt ner på grund utav i sin avundsjuka, plus att dom inte vågar satsa lika mycket som Peter har vågat.
Ja, stå på dig Peter låt inte dom avundsjuka påverka dig.Janne
en väldigt god sak med denna tråd är att äntligen delade Peter med sig av sina erfarenheter och stora kunskap om petrochromis. Och Janne det har aldrig handlat om att någon inte vill att folk skall hålla på med petrochromis, Tror att petrochromis är häftiga fiskar att hålla och som kräver kunskap och plats.
Jag sällar mig till dem som tycker att Peter har haft stor betydelse för just petrochromisarnas in marsch på den svenska marknaden, Så det är ingen vad jag vet som motarbetar honom eller har den avsikten!
Jag antar att just petrochromis antingen är en fisk man gillar mycket eller tvärtom, det är ingen medelfisk på något vis.
När jag först kommenterade LN,s stora akvarium, och att han inte skulle slösa bort det på en grupp fula petrochromisar, Så visste jag att det skulle bli en debatt, Debatt är kanon så länge den inte övergår i personangrepp. och ger oss fakta om denna lite mystiska fisk och det har vi nu fått då främst genom att Peter delat med sig av sin efterlängtade kunskap om petrochromis. Så jag tycker därmed att tråden är lyckad och lärorik!
Trevlig att se så mångaa återvända till detta fantastiska forum efter några månader där hobbyn legat lite lågt.