hmmm brukar det ta längre tid en 2 veckor ?
jag tyckte det var mycket lång tid för att få bli medlem & få posta bilder ?
mvh peter
Ja, vi är ingen kommersiell förening utan alla jobbar gratis på sin fritid. När du betalar måste 1) kassören få in betalningen 2) medlemsansvarig få infot samt ge dig ett medlemsnummer. Detta kommer sedan tryckas på tidningen. 3) För att du själv ska få reda på ditt medlemsnummer innan dess måste du ta reda på det. (Nu gjorde jag det). 4) Efter detta måste du själv koppla ihop din egen person med din profil på forumet. (Nu gjorde Joakim det).
Problemet är att vi inte kan veta att en person som betalat medlemsavgiften är samma som en av de tusentals användarna på forumet.
Nu har ett gäng människor "jobbat häcken ur sig" åt dig gratis på sin fritid och du klagar! ;) Nej, det har inte varit mycket jobb men allt ovan måste göras i det nuvarande systemet. Visserligen hade jag kunnat koppla på dina rättigheter när jag fick numret men detta är inte min uppgift och jag har aldrig gjort det.
Medlem i NCS blev du så fort din betalning kom in förstås. Jag skriver om att dina medlemsbehörigheter slås på på forumet.
Edit: Vi jobbar på att köpa in ett system som gör att detta blir smidigare, men det kostar pengar och vi måste veta att det fyller funktionen det ska fylla.
Edit 2: Jag har full förståelse att du tycker det tar tid. Att inte kunna posta bilder på så fantastiska fiskar måste vara extremt frustrerande :)