Cronan Försökte ta några bilder på mina moshi samt polyodon men moshina hade fullt upp med att bråka och leka karet runt på kortast tid så efter 20min gav jag upp. Blev dock några bilder på polydonen. 30721 30722
Magnus-m Så här kan det gå när en 29cm blå gigant hane tröttnat på en 23 cm hane. Han har tuggat bort halva ryggraden.
doohan Det Magnus Så här kan det gå när en 29cm blå gigant hane tröttnat på en 23 cm hane. Han har tuggat bort halva ryggraden. ser ut som en dyr måltid det. Ett bett räckte!
Magnus-m ser ut som en dyr måltid det. Ett bett räckte! Ja tyvärr så blev det dyrare än en big mac :(
HaE Magnus Så här kan det gå när en 29cm blå gigant hane tröttnat på en 23 cm hane. Han har tuggat bort halva ryggraden. Hoppsan, den firren skulle jag inte vilja handmata.
DaRe Appropå det har du blivit biten någon gång? De ser ju inte ut att kunna åstadkomma detta. Det var inte så att firren redan var död och köttet lite upplöst?
Malawifisk Den har ett kraftigt gap är lite som en rasp när man stoppar in fingrarna kan mycket väl tänka mig att den kan bita loss köttbitar från motståndare.
Cronan Kände på tänderna på den döda fisken i fråga och tänderna är betydligt vassare än vad jag trodde att dom var. Och när man har sett den största av Magnus giant hanar live så förstår man att den har gjort det bitmärket.
DaRe Brutala, efter bilden på betten ryggar jag först tillbaka när jag ser dem ;) Sedan lockas man tillbaka av skönheten. mäktig kombination!!
Magnus-m Brutala, efter bilden på betten ryggar jag först tillbaka när jag ser dem ;) Sedan lockas man tillbaka av skönheten. mäktig kombination!! Ja det är ju det som gör att man vill satsa på denna art trots dåliga odds :-)