Magnus-m Han gillar nacken, var det samma hanne som bet en i nacken tidigare? Ja tyvärr har han en förkärlek till nackbett tyvärr. Dom hugger ofta mot nacken-ryggen har jag sett, är väl ganska dödligt att bli biten där tyvärr.
DaRe Det finns ju en artikel i artikelregistret om hur man avlivar en fisk. Vi får ta att uppdatera den med att: "Skicka din fisk till Magnus_m's Petrochromis. Nackskott kunde inte vara bättre" :-|
Magnus-m Det finns ju en artikel i artikelregistret om hur man avlivar en fisk. Vi får ta att uppdatera den med att: "Skicka din fisk till Magnus_m's Petrochromis. Nackskott kunde inte vara bättre" :-| Ja varför inte. Verkar ju tyvärr vara väldigt effektivt ;-)
DaRe Släpper hon ut ynglen något under denna tid? eller är fösta frihetstestet först senare? Har du bilder där man ser mer av tuggandet? Nyfiken... :P
Anders-i-Askim Magnus Då fick jag giants yngel idag dock bara 3 men superkul! Grattis! :D Vad mer kan man säja än Grymt stort Grattis!
Magnus-m Tack alla ja kul med lite medgång efter allt. Känns kul nu och väntar bara på fler fiskar och lekar
DaRe Grymt jobbat! Med de motgångarna så är det imponerande hur du bitit det sura äpplet och inte tappat intresset Sent from my Sony Ericsson ARC via tapatalk
Magnus-m Grymt jobbat! Med de motgångarna så är det imponerande hur du bitit det sura äpplet och inte tappat intresset Sent from my Sony Ericsson ARC via tapatalk Tack skamdensomger sig Xmas:)
maltandis Är Petrochromis nått ....Ja det tycker jag.... Här är lite (17 st) Moshi yellow Ikola som inhandlades idag av Magnus M i Malmö. B6yUx7ySrdI andra fiskar om simmar förbi är guldkiriza, Petrochromis famula kaiser, Neolamprologus splendens fulwe rocks, Altolamprologus calvus , Julidochromis regani mm
DaRe Härliga bilder, men kan ni Petrochromis-diggare inte skriva vilka arter det är, jag är taggad för att peta in bilder i artregistret men kan inte :(
msb Du har en skön samling med fisk Pontus :) Som Magnus så gillar även jag nsubun :) Hur gammla är dina redz?