doohan Ja jo jag vet att det var till janne men jag gjorde en in stickare :)) tänkte att det kanske kunde vara något sådant jag själv varit med om tidigare att man hatar en fisk som senare blir ens favo :) när du nämner demasoni blir jag nästan arg jag kom ihåg hur många gånger jag köpte dessa satans vackra fiskar som hela tiden dog heheheh det tog lång tid innan man hajjade på den tiden hur dom skulle hållas som naiv nybörjare man var :) salt vatten kan helt klart också vara mitt nästa drag heheh tanken är spännande ;) du som gillar troffar här har du en av mina favoriter :) hade en grupp för 2 år sedan ca å jag skulle flytta dom för att få lite mera plats för petrochromisar och vad tror du hände bla bla å så va sagan slut :)) 4 st överlevde lol obs bilden har deelay tagit på en av mina fiskar Var det dessa som gick under namnet "Tropheus Yellow" om jag inte minns fel? Den ser kanon ut på deelays bild!
rent-vatten Håller med Ola att dom kunde vara så där färgsprakande har man inte ens drömt om, även om man på bild ibland kunnat se färger. Det är formen och truten som gör att man tycker dom är så jädrans balla:D Helbuffliga sagofigurer som nu även kan vara färggranna.........Skithäftiga drömmer redan om en eller två stora burkar, leve akvariehobbyn. I morgon tomas går mina drömmar i uppfylelse, får då en grupp bärnsten.:D
vibsn etter vannbytte idag gikk hele karet berserk, og de var masse jaging og lek. Ene macrognatus hannen fikk bank! Denne ble plassert i et karantenekar så får vi se om den overlever.. :( http://akvaforum.no/images/forum/11238_090828213234_2.jpg http://akvaforum.no/images/forum/11238_090828213233_1.jpg
cfakvarielagret Funderar på att sätta ut en annons på. petrochromis red bulu point och för ett pris av en hundring styck men dom är för tillfället slut är detta elakt sedan är dom inte värda mer
Winston rent I morgon tomas går mina drömmar i uppfylelse, får då en grupp bärnsten.:D Slut på kartellen
cfakvarielagret skal du selge de for hundre kr stk så vil jeg ha 10 :) :P Inga problem ställ dig i kön köper du tio får du 50% rabatt men dom är slut för tillfället ;)
rent-vatten Inga problem ställ dig i kön köper du tio får du 50% rabatt men dom är slut för tillfället ;) Snart är de värd noll? nej nu får jag sluta att vara elakB(
cfakvarielagret rent Snart är de värd noll? nej nu får jag sluta att vara elakB( Inga problem du får 25 st gratis men en har skada på ögat o dom andra är ledsagare.
vibsn Inga problem ställ dig i kön köper du tio får du 50% rabatt men dom är slut för tillfället ;) Mail meg på vibsn@online.no om du får noen
rent-vatten Mail meg på vibsn@online.no om du får noen förstår du inte att cf, för akvarielagret bara driver? han har inga petrochromis och kommer aldrig att ha det heller troligtvis?
imported rent förstår du inte att cf, för akvarielagret bara driver? han har inga petrochromis och kommer aldrig att ha det heller troligtvis? Han har ju Petrochromis famula "Tembwe" i sin butik enligt lagerlistan så det kanske är dessa han menar...
rent-vatten Han har ju Petrochromis famula "Tembwe" i sin butik enligt lagerlistan så det kanske är dessa han menar... ok,då får jag be om ursäkt då.
doohan he eh Slut på kartellen Nejdå men dina är ju så snygga att nu vill jag o Sölve också ha Kasakalawe :)
Winston Nejdå men dina är ju så snygga att nu vill jag o Sölve också ha Kasakalawe :) Då köper jag något annat snyggt också