jhes Dom bilder av sk. texas jag sett tycker jag e ganska lika i kroppen, förutom just longolavarianten som jag tycker mer liknar en polyodon
deelay Det finns ju texas av famula med... namnet texas berättar bara att skallen e spräcklig oavsett art.
doohan Ja Det var en snygging det :) Grym bild som vanligt deelay Petrochromis orthognathus "Ikola" Hane
doohan Petrochromis Macrognathus Nsumbu F1 juvenile aprox 7-8cm Min största F1 hanne ca 7-8cm. Å han är en riktig fegis som gömmer sig bakom ett innerfilter o ibland kommer han ut och jagar någon mindre Nsumbu :) Men han är snygg som 17 fegisen :)
cichlids4fun Petrochromis orthognathus "Ikola" Hane fan den där bilden kan ju få en gråfiskälskare som jag att vilja ha pettrisar;)
maltandis Fina bilder killar:) Ja Peter det är väl på tiden nu, när du haft troffar en månad så är det dags att ta sig an ett gäng Petrchromis tycker jag.
maltandis Här kommer en annan fisk i moshi gruppen. Även den VF. Shit, vilken snygg kille:) Härligt ljus i den bilden.
HaE Shit, vilken snygg kille:) Härligt ljus i den bilden. Håller med:). Gillar skuggorna på firren. Mycket snyggt foto!
deelay Shit, vilken snygg kille:) Härligt ljus i den bilden. Hoppas du pratar om fisken... =) Jag gillar också skuggorna som e på fisken, det blir lite mjuk och skön känsla vilket gör att fisken ser snäll ut.
deelay Petrochromis orthognathus "Ikola" Hane Hå[/quote ]Läcker Petro och snyggt foto ! Det verkar som att länk funktionen till art registret jobbar lite för mycket, den borde ta en pause när det är ett citat... jag har blivit förvirrad flera gånger när jag läst ett svar med ett citat och sedan klickat på länken i citatet och då inte förstått vad han menade...