Tulle89 Här har du en vanlig Thumbi westare...... Är det din Stiffe? Väcker ju inte vill ha-begäret :( haha :D
stiffe Jajamensan den e min än så länge (den är såld men ännu inte hämtad ska hämtas nu i helgen).......den var här även när du var här på besök :D Men jag har en himla massa andra Trewavasae om du är intresserad....
Johan-F ;)Jajamensan den e min än så länge (den är såld men ännu inte hämtad ska hämtas nu i helgen).......den var här även när du var här på besök :D Men jag har en himla massa andra Trewavasae om du är intresserad.... Samlar du på trewavasae;)
tege Ja, det kan man nog säga jag gillar dom skarpt och sen ynglar dom ju av sig som bara den ;) Men vem vill ha yngel av en sån där? det saknas ju en massa blåfärg på sidorna av den:D:D:D
Johan-F Ja, det kan man nog säga jag gillar dom skarpt och sen ynglar dom ju av sig som bara den ;) Jag förstår att du gillar de, riktigt snygga är dem.
cfakvarielagret Ja, det kan man nog säga jag gillar dom skarpt och sen ynglar dom ju av sig som bara den ;) Snyggaste Trewavasae jag sett
deelay Men vem vill ha yngel av en sån där? det saknas ju en massa blåfärg på sidorna av den:D:D:D Haha ja så ser ju tyvärr icke akvarister på det =) Min tjej undrade om den va sjuk när jag visade den =) Snacka om att vi har olika smak.
stiffe Men vem vill ha yngel av en sån där? det saknas ju en massa blåfärg på sidorna av den:D:D:D [/quote ]Haha ja så ser ju tyvärr icke akvarister på det =) Min tjej undrade om den va sjuk när jag visade den =) Snacka om att vi har olika smak. Hahaha......... "icke akvaristen" Tege :D :D
specmats fantastiskt snygga, såg vf thumbiwest för 2-3 år sen på aq.malawi-örebro, ej till salu förståss:)
ozric En av två avelshannar här hemma.(förväntar mig ingen ryggdunk för fotona:I) 100% verkar bli mc/ob/o. Ca 50% blir "rödzebra-röda". Men endast nån % av dessa blir hanar,som senare färgar om till vita red tops.
DaRe Snygga färger. Vad gick fel med de andra bilderna? Problem med uppladdningen? (för stora i kB eller pixlar?)
ozric Vet ej vad som blir fel. Har minskat ner bilderna i size som din avatar men den e forf över 400 kb.
StefanL Tyvärr gick det inte att posta de bilder jag hade tänkt. Tji fick ni! ;) Den skulle jag vara ruggigt glad av att ha i mitt akvarium...snygg! :D
maltandis En av två avelshannar här hemma.(förväntar mig ingen ryggdunk för fotona:I) 100% verkar bli mc/ob/o. Ca 50% blir "rödzebra-röda". Men endast nån % av dessa blir hanar,som senare färgar om till vita red tops. Dunk, dunk ! En riktig snygging :-)