Vad jag vill med alla mina inlägg, tycker du att det är en belastning att jag skriver, jag skriver för att jag tycker det är kul att dela av mina erfarenheter och jag tror fortfarande att jag kan ge en del.Janne
Jag blev förstås förbryllad när du hugger till på mitt inlägg och sedan raderar det eller vad du gjorde men som Christer hann komentera.
Men det är ju bra för dig att nätet och detta forum finns eftersom du gillar att skriva.
Alltså: för mig är ju medlemskapet till stor del ciklid.se och tidningen ett komplement. Förr var ju medlemskapet enbart tidningen. Nu när den tryckta anstränger hela NCS ekonomi kan olika lösningar som PDF vara en. Precis som de flesta dagstidningar: vill du inte ha en prenumeration hem varje dag kan du välj att betala för att läsa en fullständi PDF-upplaga.
NCS skulle kunna erbjuda medlemmar liknande. De som vill väljer bort en tryckt men kan läsa den på nätet. Användare på detta forum kan genom detta kanske lockas att bli medlem för att få licens att dels läsa tidningen och allt annat som du får tillgång till.
Pengar frigörs till attutveckla bladet (som du ju tröttnat på för fem år sedan sa du)