Om man vill något så är det ju ingen bra start att börja med att förolämpa människor, det brukar ha motsatt effekt, iaf enligt mina erfarenheter.
De flesta forum brukar söka forumsvärdar som är diplomatiska och rättvisa samt kunniga inom ämnet(vilket du är) diplomati är iof inte din starka sida när det kommer till skrift, där upplevs du väldigt hård, om man träffat dig irl så vet man att det du säger sägs med ett leende vilket inte syns via skrift.
Som vi vet finns det många sanningar och du har en förmåga att förkasta alla andras sanningar, vilket kanske inte är så bra alltid om man ska vara forumsvärd.
En forumsvärd bör ju även stävja tjafs, inte delta i tjafset vilket du ofta lyckas med =)
Detta är några saker som jag "tror" hindrar dig fån att bli forumsvärd, mycket möjligt att jag har fel, det har jag ofta =)
Ja Niklas jag är 52 år och har arbetat inom brandkåren i 30år.
Jag har sett många brandmän som har varit brandmän, och dom har varit helt tokiga, men ger man dom ansvar så brukar det lösa sig.
Ja nu inte sagt att jag kommer att förändra mig bara för att jag blir forumsvärd.
Men jag tycker att dom i styrelsen dom verkar leva på 60talet, när fyrtiotalister gjorde revolution.
Grupppsykologi kurs 1A, stryk folk medhårs, får dem att tro att dina ideer är deras kan då kan ni nå hur långt som helst.
Ett annat perspektiv är att styrelsen gnäller jämt att dom har för tung börda.
Ja som sagt var jag kanske är lite ovanlig, men jag ställer fortfarande upp om dom vill ha mig.
Men det är klart jag har inte fått ett enda uttalande från styrelsen, så jag börjar tröttna på att bjuda ut mig:´(:´(Janne