imported Ja nu på Söndag så är det Spånga akvarieförenings tur att ha auktion. Brukar vara mycket fynd och trevligt folk så jag åker dit och ökar ut ciklidbeståndet. Mer info på http://home.swipnet.se/spangaakvarieforening/saf-a.html
Larry-Stockholm Det ska bli kul att få komma som gäst och vara budgivare och åskådare. Göra av med en del pengar på intressant gods, fylla akvarierna med fler olika ciklidarter. Kanske springa ihop med "Malawi Janne" som tror att det inte berör ciklidintresserade, men kanske fått upp sina "blå" efter diverse förmedlad information.
imported Var ju synd att det inte var i lördags, då jag var i Spånga! Fel timing Wilhelm synd jag tror att du hade njutit av auktionerna och fyllt dina kar med fin fisk. och billigt
imported kul:D då får man åka dit och fynda igen. hoppas hitta nån kul julle eller nån annan Tangayika :D
imported Ja då är det bara någon dag kvar innan auktionen :P karen i ordning och laddad för auktionen på Söndag. Hoppas på mycket fisk med hem :-) Vi ses i Spånga
KuRtaN Måste bara säga att det är lite kul på sidan om auktionen, längst ner är en bild på ngn Geophagus gissningsvis altifrons men det står Geophagus Jurupari som inte ens finns :) Ta inte illa upp var bara tvungen att skriva det :P