Byttorp Hej. för er som tänkt komma på det extra årsmötet (som undertecknad skall hålla) så tänkte jag bara påminna om adress och tidpunkt. Mötet hålls kl 17.30 och vi kommer att vara i GAF´s lokaler, Ringlinjens lokaler vid Gårda med adress J Sigfrid Edströms Gata 2, 416 64 Göteborg Efter årsmötet kommer GCG och GAF att ha ordinarie möte med föredrag om ungfödare, mötet börjar klockan 19.00 och ni som vill är varmt välkommna att fortsätta kvällen med detta förhoppningsvis intressanta föredrag.
Micke Vad är anledningen för ett extra årsmöte ? Stadgeändringarna som behandlades vid ordinarie årsmöte. Ändringsförslagen finns i dagordningen för dagens möte här.
cfakvarielagret Stadgeändringarna som behandlades vid ordinarie årsmöte. Ändringsförslagen finns i dagordningen för dagens möte här. Inget större förändring antar jag
Micke Inget större förändring antar jag Om du inte var vaken under ordinarie årsmöte kan du läsa ändringsförslagen om du klickar på länken i mitt förra inlägg. ;)
cfakvarielagret Om du inte var vaken under ordinarie årsmöte kan du läsa ändringsförslagen om du klickar på länken i mitt förra inlägg. ;) Okej nu är minnet bättre