Pangaea Vieja synspila spotted Chiapas ser mycket intressant ut.. Det ÄR den... jag lovar... ;) Faktum är att hanen i mitt lekpar är den snyggaste firre jag någonsin haft...
Lundensis Min namne med efternamnet Salmberg slog till med ett bra köp. Själv funderar jag nu på Cichla Monoculus De är häftiga. Var finns de att få tag på?
RobinH Det ÄR den... jag lovar... ;) Faktum är att hanen i mitt lekpar är den snyggaste firre jag någonsin haft... Du har inget foto på honom?
Pangaea Du har inget foto på honom? Nej tyvärr... har ingen kamera för tillfället... annat än mobilen förstås... Jag ska dock se vad jag kan göra för att fixa fram en...
RobinH Nej tyvärr... har ingen kamera för tillfället... annat än mobilen förstås... Jag ska dock se vad jag kan göra för att fixa fram en... okej hade varit kul och se den!
ChristianAlfredsson Kan någon skicka över den coolaste bilden (på en fisk) ni har tagen hemma hos Beast? Behöver den till CB. christian@zoopet.com
Pangaea okej hade varit kul och se den! Här kommer en otroligt sunkig mobilbild på herr och fru Synspila... som för övrigt lekte igen idag... ;) Ingen vidare bildkvalitet men man får ju iaf ett hum om hur de ser ut...
RobinH Här kommer en otroligt sunkig mobilbild på herr och fru Synspila... som för övrigt lekte igen idag... ;) Ingen vidare bildkvalitet men man får ju iaf ett hum om hur de ser ut... Ja dom e jäkligt fina...
Lundensis Här kommer en otroligt sunkig mobilbild på herr och fru Synspila... som för övrigt lekte igen idag... ;) Ingen vidare bildkvalitet men man får ju iaf ett hum om hur de ser ut... Snygga fiskar, härliga färger.
Lutt Det var meningen att jag skulle fota min blue dragon hona men hon var rätt blyg för kameran ikväll så jag fick helt enkelt fota min red dragon hane istället. Men det duger väl hoppas jag.
RobinH Det var meningen att jag skulle fota min blue dragon hona men hon var rätt blyg för kameran ikväll så jag fick helt enkelt fota min red dragon hane istället. Men det duger väl hoppas jag. Mycket vacker...
Micke-Jarhl Det var meningen att jag skulle fota min blue dragon hona men hon var rätt blyg för kameran ikväll så jag fick helt enkelt fota min red dragon hane istället. Men det duger väl hoppas jag. Sicken kille :D börjar bli en riktig bit och fantastisk färg.. säkert åxo en riktig raritet snart, ett tag sen jag såg några här nere till salu