JockeB Mr Hallå! Efter massa dreglande i denna tråd så har man trillat in på CA igen.. Var nyss o köpte Jinnarps gamla Doovi par o 1 par rejäla Labiatum(stavas så) :) Ska försöka ta lite bilder till kommande helg! Cya! Välkommen tillbaka till CA träsket Mr Green:D O grattulerar till riktigt kul fiskar;)
Banderad Snygga fiskar! Nu väntas kvalitetsfoton från dig hädanefter...;) Tyvärr har jag bara lånat kameran av svärfar. Men han bor bara två hus bort så den är iof nära när man blir sugen på att ta några kort... /Jocke
Mr-Green Då har man fått hem firrarna! Tyckte karet såg stort ut innan men nu ser det fjuttigt ut hehe Dom fyller upp det bra :) Dovii hanen mätte vi upp innan ja la ner han drygt 35cm :)
Micke-Jarhl Hade kameran framme i helgen hade en ny jagga lek håll tillgodo gott folk,,tror ni känner till mina firrar vid det här laget så det behövs nog inga artnamn hihi..
RobinH Micke och så tar vi några till hej!! Härligt Micke.... tar dom stort revir nu när dom har yngel? klarar trimac hanen hålla ställningarna hehe?
Micke-Jarhl jaggorna håller en hörna och trimacen den andra sen kilar grammodes och istlanum där imellan något för enklat..fick hem min ljusramp nu idag och jäkla vilket ljus det blev..ska visa det senare i veckan hej sålänge
Micke-Jarhl Fina bilder Micke. Sätt in en på grammodeshanen också. fick ingen bra på honom men jag har några brusiga,lite sämre+2 st på trimac honan åxo hon är lite svårare få på kornet lite försiktig+pilsnabb
RobinH Micke fick ingen bra på honom men jag har några brusiga,lite sämre+2 st på trimac honan åxo hon är lite svårare få på kornet lite försiktig+pilsnabb Grammodes hanen e ju riktigt fin, och ett jävla gap har han med:D
Micke-Jarhl Trimac yngel Fått 1 par förfrågningar hur det går med trimac yngeln och nu visar jag lite bevis + lite på belysningen hade tyvärr fel glugg i kameran men det får gå...karet ser lite ödsligt ut men där är 9 firrar CA sen 3 malar vill försöka med en art till men det kan kanske bli problem...
RobinH Micke Fått 1 par förfrågningar hur det går med trimac yngeln och nu visar jag lite bevis + lite på belysningen hade tyvärr fel glugg i kameran men det får gå...karet ser lite ödsligt ut men där är 9 firrar CA sen 3 malar vill försöka med en art till men det kan kanske bli problem... Nu ser man verkligen hur stora jaggorna och trimachanen är, hehe akvariet ser ju nästan litet ut hehehe;)
RobinH Micke Fått 1 par förfrågningar hur det går med trimac yngeln och nu visar jag lite bevis + lite på belysningen hade tyvärr fel glugg i kameran men det får gå...karet ser lite ödsligt ut men där är 9 firrar CA sen 3 malar vill försöka med en art till men det kan kanske bli problem... Sveriges nästa generation trimac räddad ser jag:D vet du viklen fångstplats dom härstammar från?
Micke-Jarhl Sveriges nästa generation trimac räddad ser jag:D vet du viklen fångstplats dom härstammar från? tyvärr Robin ingen aning kanske kanske jinnarp vet men jag tror inte det..ja dom äter bra riktiga biffar ;)
RobinH Micke tyvärr Robin ingen aning kanske kanske jinnarp vet men jag tror inte det..ja dom äter bra riktiga biffar ;) okej.;)