Micke-Jarhl skitfina bilder beast den jaggan hihihi... börjar känna ett ljus i mörkret jag har varit i...Najs oj lite djupt kanske
JockeB Micke skitfina bilder beast den jaggan hihihi... börjar känna ett ljus i mörkret jag har varit i...Najs oj lite djupt kanske Inte alls Micke, är bara glad om jag kan sprida lite ljus i mörkret:D
Henrik-Giertsen RobinH kult at du får ett par av Coatzacoalcosene. Beast noen par av Melanurusene enda?
RobinH Trevliga bilder och snygga fiska.. Tackar..bilderna e ju jäkligt dåliga men det får duga tills jag köpt en bra kamera;)
RobinH Henrik RobinH kult at du får ett par av Coatzacoalcosene. Beast noen par av Melanurusene enda? Ja det e kul hoppas få fram lite yngel av dom :D
Lundensis Och så avslutar jag med mina favoriter, hanen först Cichlasoma Istlanum... Han ser riktigt maffig ut. Hur stor är han?
JockeB Henrik RobinH kult at du får ett par av Coatzacoalcosene. Beast noen par av Melanurusene enda? Jag har denna hane och en hona, dom har hållt på med lekförberedelser lääääääänge nu, men dom kommer aldrig till skott.....
JockeB Han ser riktigt maffig ut. Hur stor är han? Han är faktiskt inte så stor än, 20-22cm ungefär..
JockeB Beast hur stora är dina jagga yngel nu? bild? Tjaa skulle tippa på 7-8cm ungefär.. Ska bort till lokalen nu, ska se om jag kan ta en bild..
Cronan Riktigt fina fiskar RobinH och Beast dina var inte fy skam dom heller;). Köpte jaggor av Beast för cirka två månader sen och dom största är nu c.a 10-11 cm och kanon fina.
JockeB Riktigt fina fiskar RobinH och Beast dina var inte fy skam dom heller;). Köpte jaggor av Beast för cirka två månader sen och dom största är nu c.a 10-11 cm och kanon fina. Låter bra det:D Dom växer ju iväg bra mycket fortare i ett bra kar än i "uppväxtkaret":D Där det offtast går väldigt många:) Har du inga bilder på dom?
JockeB Beast hur stora är dina jagga yngel nu? bild? Här kommer några dåliga bilder;) Parachromis Managuensis.