Ove-Planstedt kostade bara 1475kr okej det ekar här det är en tråd för oss ensamma ho ho Ok jag får väl starta en tråd för oss som är medlemmar till 2014;)
cfakvarielagret Ove Ok jag får väl starta en tråd för oss som är medlemmar till 2014;) Vad menar du eftersom jag ändrade mitt inlägg........... är det svårt att förstå ditt :D
Ove-Planstedt Vad menar du eftersom jag ändrade mitt inlägg........... är det svårt att förstå ditt :D Ja jag får väl skylla på att det är Lördag kväll<:o)
Mikael-W Vad menar du eftersom jag ändrade mitt inlägg........... är det svårt att förstå ditt :D Hi hi. Du lyckades ändra Din rubrik, men inte trådens. Shit happens....
cfakvarielagret Mikael Hi hi. Du lyckades ändra Din rubrik, men inte trådens. Shit happens.... Då får vi dra ur kontakten till datorn va sa du nudå
Mikael-W Då får vi dra ur kontakten till datorn va sa du nudå Jag bugar mig och frambär min hyllning till Er pionjärer som på detta fina sätt stöder NCS och den ädla Ciklidhobbyn.
cfakvarielagret Får jag vara med i denna tråd? Planerar att leva åtminstone till 2014 :) MVH lasse Är du en gratissnyltare men du är välkommen ändå
cfakvarielagret Jaha första året utan avgift tackar får nog köpa extra många lotter på Ciklidstämman i Linköping