Hoppas många kommer i år med!
håller med Kurtan, i år ska jag med sälja grejer!
Men en fråga till er som håller i allt, kan man inte auktionera ut fiskarna först?
Trevlig kväll
Tjenare, jo det är väl klart att det hade varit smidigt att auktionera ut fiskarna först på ett sätt. Anledningen till att vi har det så här ( rätta mig gärna om jag har fel, om det är någon som varit med längre tillbaka än vad jag varit...) är dels för att vårt system där vi lägger in alla auktionsposter (och som vi sedan slumpar ibland) inte är byggt för detta. Sen är det också synd om den som kommer för att köpa en fisk lämnar auktionen så fort köpet är gjort. För den som har saker att sälja, och som låt säga enbart har fisk, kommer inte få ut sina pengar förräns auktionen är slut och endast då så man får vacker vänta tills alla utrop har gått iväg innan vi gör en sammanställning och betalar ut pengarna.
Vi kommer i år att ha ett fastprisbord för den som vill sälja något utanför auktionen, villkoren är de samma som vid försäljning på auktionen.
Jag uppmanar också alla såväl medlemmar som icke medlemmar att anmäla sig till mig för att hjälpa till under auktionen, som det ser ut idag så har vi kort om personer så...pm'a mig eller maila. info@gcg.se