Tänkte bli medlem men när jag läser (när jag väl hittade det) under att bli medlem så verkar det som att om jag blir medlem nu får jag välja mellan 2009 eller 2010. Jag vill bli medlem idag och ett år framåt dvs jag vill inte ha årets alla ciklidblad utan vill ha kommande nummer och framåt 1 år.
Går det?
Mvh
/Calle
Hej
Beklagar att jag missade Din nattliga fråga.
Så här är det: De nya stadgarna har trätt i kraft 13.10.2009. De som ansluter sig efter det blir således medlemmar enligt det nya systemet och får då fyra nummer framåt från och med det nummer som utkommer efter inbetalningen.
Gråzon har vi då bara för dem som blivit medlemmar i år före 13.10.2009. De får numren 1-4 2009.
Så ifall Du vill bli medlem nu kommer Du att få nr 4 2009 och nr 1-3 2010. (Men sno på, adressetiketterna trycks i dagarna. Skicka ett mail till medlem (at) ciklid.org så vet vår medlemsansvarige att hålla utkik efter Din inbetalning.
(Info om detta har funnits under Nyheter på Första sidan och i Forumet, men jag beklagar att jag missat att uppdatera infon under Bli medlem, det är fixat nu.)