Koffra
Som nykomling här så får jag väl presentera mina fiskar jag håller.
Jag har en liten videosnutt där man kan se hur jag har mina firrar . Det ni kan se i videon är channa micropeltes , C stewartii , id och ancistrus .
Iden och micron kommer jag dock inte ha kvar länge även om det är trevliga fiskar .
nZcCTUncDDw
StefanL
Kanonfint kar! Tack för titten...:D
LN
Välkommen Koffra till ciklidforumet:)
Fräcka ormhuvudfiskar
Niklas-Olsson
Välkommen till detta underbara forum Koffra! :D
HaE
Hej och välkommen!
Fint akvarium och läckra firrar.
Koffra
Tackar tackar för det trevliga bemötandet och för de fina komentarerna :)
Jag har hållt på med en hel del fiskar/akvarium för ca 5 år sedan , men en annan hobby i form av reptiler kom emellan . Snarare ca 30-40st ;)
Hur som helst så har man ju saknat nånting hela tiden . Nu när jag fick tummen ur så upptäckte jag vad det var ;)
Jag har haft en del olika fiskar innan , mestadels med inriktningen mot rovfiskar . Men det har även vart en hel del malawi , tanganikia , ca-ciklider .
Bland rovfiskarna har jag haft lite olika som ex stingrockor , fengäddor , knivfiskar en hel del olika channor mfl.
Det jag saknade mest dock var ju som ni säkert kan gissa ..... Channor :D
Så nu känns det rätt bra med ett kar fylt med channor som jag inte haft innan . Det känns för mig som en bra återförening till hobbyn!
Väl mött !
/ Jonny
Johan-F
Hej och välkommen Koffra!
FI
Härlig film! Verkligen snyggt kar!
Vi har redan hälsat i channatråden men välkommen hit ännu en gång. Du verkar ha helt rätt smak på fisk i övrigt också hör jag ju :D
classe
kanonsnyggt karet..