Tänk på att Gymngeophagus är lite svåra då dom behöver kallare vatten(15 grader) 2-3 månader per år.
Sedan är det svårt med växter och jordätare, dom gräver gärna runt växterna där det samlas mat. Mina Orangehead gräver dock inte så mycket.
Biotodoma Cupido,Wawrini skulle jag rekommendera, en grupp på 6 st. Köp gärna ungfiskar som får växa upp tillsammans och para ihop sig.
Kan iofs funka med 2-3 Orangehead oxå! Dom blir ju runt 20cm som vuxna.
Köp INTE fiskar ur brasiliensisgruppen. (G.Brasiliensis, G.Bahia Red, G.SaoPaolo, dom jag kommer på just nu) veritable grävmaskiner och ganska aggresiva.
Kul, du kommer inte att ångra dig. Du kan ha altispinosa, Biotodoma, Guianacara, Gymnogeophagus. Om du vill ha Satanopercor eller geophagus så är karet i minsta laget men jag skulle ändå tro att om du inte har så mycket annat kan du ha exempelvis 5st Tapajos orange head (de är inte de största men dock aktiva *-)) Annars kan du nog ha någon av satanopercorna fungera då de är lugnare. Tetror och corydoras går ju att ha men inte fler ciklider skulle jag tippa, men du kan ju prova och göra förändringar när de växer upp.