Tycker att Albin och co gör ett bra jobb med tävlingen men det är alldeles för få som tävlar. Inte så djävla lätt att göra en intressant tävling av 5 bidrag.
Så ni alla gnällrövar med alla synpunkter på vad som ska ändras, in med bidrag istället för att gnälla, leta fel i texter eller hata troffar
Jag håller med till 100 procent.:-| Jag har bidragit till tävlingen med tre foton (troffar) under det sista två åren och alla dessa tre bilder har ni röstat på så att de har tagit första platsen i den aktuella månaden, jag vet inte om man skall vara stolt och glad eller ledsen.
När det gäller mitt intresse för fotografering av akvariefisk så sträcker det sig till att ta kort på mina akvarier och fiskar, på sin höjd så tar jag med mig kameran när jag är hos någon akvarievän. För ett par år sedan fotograferade jag endast Malawi då detta var mitt intresse.
Om ni vill att jag skall fortsätta bidra till fototävlingen så kommer ni få se troffar och inget annat för det är just detta som är mitt intresse, det kan ju så klart ändra sig i framtiden.
Fotohälsningar
Johan