malawijanne Christian Jag saknar denna fisken mycket. Här en annan katale, kanske släkt med din Christian.Janne
tege Lite lek på Golden Kalambo, snyggaste hanen med snyggaste honan:D Man är väl skadad, dom ser ju egentligen helt sjuka ut med sina fläckar:D
stiffe Ja, jämför man med hur en Kalambo ska se ut så kanske den ser sjuk ut eller så är du skadad ;)
labanfro hur lägger man in bilder?? har en OB zebra hane jag vill lägga in bild på..och en fiaerfish hane.
Markie hur lägger man in bilder?? har en OB zebra hane jag vill lägga in bild på..och en fiaerfish hane. Hej och välkommen till forumet !! För att kunna lägga in bilder så blir man medlem. Hur man gör kan du läsa här. http://www.ciklid.org/joomla/index.php?option=com_content&task=view&id=23&Itemid=1
labanfro Hej och välkommen till forumet !! För att kunna lägga in bilder så blir man medlem. Hur man gör kan du läsa här. http://www.ciklid.org/joomla/index.php?option=com_content&task=view&id=23&Itemid=1 måste man vara medlem i NCS för och kunna lägga in bilder ?? jag är ju medlem på forumet.
RobinH måste man vara medlem i NCS för och kunna lägga in bilder ?? jag är ju medlem på forumet. Ja du måste vara medlem i NCS för att posta bilder direkt i tråden.. du får ju även ciklidbladet hemskickat 4ggr om året:D..
Markie Ja du måste vara medlem i NCS för att posta bilder direkt i tråden.. du får ju även ciklidbladet hemskickat 4ggr om året:D.. plus en massa rabatter i butiker..
malawijanne måste man vara medlem i NCS för och kunna lägga in bilder ?? jag är ju medlem på forumet. Nu behöver du inte längre vara medlem i NCS för att lägga in bilder, det räcker att du har registrerat dig som användare.Janne
kattsta Higga reef Skickar in några bilder på min Mc hanne av higga reef Tråden har varit död ett tag. Tomas
robjo Skickar in några bilder på min Mc hanne av higga reef Tråden har varit död ett tag. Tomas Otroligt fin hane.
deelay Skickar in några bilder på min Mc hanne av higga reef Tråden har varit död ett tag. Tomas Dom där har jag inte lyckats hitta när jag vill ha dom. Du har möjligtvis inte tröttnat på dina ? =)