msb Kanon fiskar och bilder JohanF :)Yngel på gång kanske... intresserad;) Har du inga pemba bilder oxå;) Mvh Mika
Johan-F Kanon fiskar och bilder JohanF :)Yngel på gång kanske... intresserad;) Har du inga pemba bilder oxå;) Mvh Mika Tack Mika, Visst har jag Pemba bilder på min grupp, skall se vad jag kan hitta, det blir i så fall lite senare, familjen ropar:o Johan
Nisse-F Usch va snygga Johan. Om mina bara får ha hälsan och bli nästan lika snygga som sina föräldrar blir jag lycklig Nisse F
cfakvarielagret Johan och så avslutar vi med lekakten:D Jag gillar dessa bilder ....men stör mig skitmycket på blå baksida som syns.
Johan-F Jag gillar dessa bilder ....men stör mig skitmycket på blå baksida som syns. Måste fixa en sponsor;)
cfakvarielagret Johan Måste fixa en sponsor;) Vad gillar du En blå likkista eller en Back to nature likkista (den var inte snäll).......var är mina smiles :( när det är dax ska det vara <:o)
msb önskar att man kunde fota sådana bilder...får skaffa mig en hygglig kamera så kanske man lär sig med tiden;)Johan mer bilder får inte nog:)
Johan-F Ikola önskar att man kunde fota sådana bilder...får skaffa mig en hygglig kamera så kanske man lär sig med tiden;)Johan mer bilder får inte nog:) Varför inte en grupp Ikola?
msb Johan Varför inte en grupp Ikola? Ikolorna har jag oxå börjat fundera på...den liksom växer mer dag för dag:)
Johan-F IIIIIIIIII blå bakgrund Jag skall se om jag inte kan ta några foton på karen med svart bakgrund;)
cfakvarielagret Johan Jag skall se om jag inte kan ta några foton på karen med svart bakgrund;) Dax att resa till tang...................
StefanL Johan Jag skall se om jag inte kan ta några foton på karen med svart bakgrund;) Bara att photoshoppa lite...byta det blå mot svart.