Ja
Tack så mkt för ett mkt bra svar då är det bestämt :) kollat lite på artbeskrivningen på zoopet o föll för Tropheus sp. 'mpimbwe', Msalaba låter det som en bra firre?
Red Cheek är en rätt hård troffe har jag läst. Men sedan finns det dom som har vuxna sådana i typ 200L akvarium och får dem att överleva. Den är en snygg troffe :)
I ett 200L skulle jag nog köra dubbar, eller som Tege säger Moorii, ev en röd grupp. Black och Brichardi är mer fartiga/aggro.
Föredrar minst 375L och då bara en grupp/art per akvarium, Men problemet med troffar är väll att det finns så många vackra varianter och att man har alldeles för få akvarium/plats att hålla dem alla:) Mata försiktigt i början och sköt vattenbyten(alltid) och gärna stor filtervolym. Första månaden är det lätt att få problem med dem om man matar för mycket, vilket är mycket lätt. Jag brukar tänka att av det jag "vill" ge dem dvs det jag tror är lite mat, tar jag ca 1/2 eller 1/3 del, annars ger jag för mycket. Första veckorna brukar jag mata dem lite 1 gång varannan dag, för att sedan ge dem lite 1 gång/dag några veckor till, för att sedan sakta öka matningen tills dess att dom får lagom mycket(kika på deras kroppsform) Dom gånger jag har fått problem har det oftast varit att jag varit otålig med matning då det känns så fel att ge dem så lite mat i början. Det finns massor av bra info om troffar på detta otroliga forum. Många med mycket kunskap. Göran Åstebro har skrivit mycket bra om att starta upp troffar och om matning och en del om problem som kan uppstå. Bra att vara påläst och att du sedan tittar på deras beteende vid matning dvs om alla äter och ser pigga ut.
I ett så pass litet akvarium bör du nog skaffa en grupp yngel/ungfisk som inte är könsmogen från start o låta dem växa upp tillsammans. Här är en länk till en engelsk sida med info om att blanda olika troffar. Den är lättläst och intressant!
http://www.cichlid-forum.com/articles/tropheus_mixing.php