Tack för kommentaren Markus, , jag köpte mina som Lufubu purple hos Kent i Nol, och de har mycket rött i sig, förstärks också med groluxrören jag använder.
Intressant att se filmen på dina Lufubus, de går mer i blått och vitt ser det ut som, åt Chaitika hållet lite, (Chaitika/Lufubu är väl samma fast med lokala variationer)
Lufubus är ingen färgchock på håll direkt, men när man tittar lite närmare på dem, och de är på humör, så är de en av de absolut vackraste tycker jag.
Lägger in en gruppbild, ser ju inte lika bra ut som alla närbilder men skulle ändå vara roligt att se från fler av er.:D
Lufubu purple (eller real) har jag aldrig hört talas om, men att de kallas för blå regnbåge ibland är mig veterligen mer vanligt. Mina är snarlika Chaitika-varianten, och skall enligt utsago vara avkomma i första eller andra ledet till fisken på Mikael Östers bild som Mikeal länkar till. Kommer de se ut så blir jag mer än nöjd :) Håller för övrigt med dig om att man måste sitta nära för att verkligen se alla deras färger, och då tycker jag också att de är en av de snyggaste troffarna.
Din uppsättning ser fin ut, här kommer två klipp till i lika fantastisk kvalitet som det första...:S
j1mRI4d25Nk
_9ADqvBw9wA